Próximas citas.

O Club Deportivo Aurum coa colaboración da Delegación en Ourense da Federación Galega de Atletismo e a Vicerreitoría do Campus de Ourense da Universidade de Vigo e o patrocinio do Consello Municipal de Deportes do Concello de Ourense, organiza o VII Trofeo Club Deportivo Aurum,  que se celebrará o sábado 24 de marzo en xornada de tarde, na Pista de Atletismo do Campus Universitario de Ourense.

As inscricións realizaranse na intranet da RFEA ata as 20:00 h. do martes 20 de marzo. Os/as atletas deberán aportar a súa mellor marca para ser encadrados/as nas series.

Horario Definitivo  Inscritos

Todos/as os/as participantes deberán acreditarse na Cámara de Chamadas mediante a súa licenza federativa ou documento oficial con fotografía.

La Agrupación Viguesa de Atletismo, con el patrocinio de ZUNFER MOTOBOMBAS y la colaboración del Concello de Vigo,organizan el «XXXI RECONQUISTA – TROFEO ANTONIO FERNÁNDEZ» de atletismo en pista, a celebrar en las pistas de Balaidos, el miércoles 28 de Marzo, bajo el control técnico del Comité Gallego de Jueces de la Federación Gallega de Atletismo.  Las pruebas serán en jornada matinal y las inscripciones se realizarán a través del sistema “on line” en la web de la RFEA hasta las 20:00 horas del domingo 25 de marzo.