CARREIRA DA CARBALLEIRA

El noveno Circuito de Carreiras Populares Correndo por Ourense ha puesto fin con la celebración de la última de sus seis pruebas, recorriendo el barrio de A Carballeira.

Debemos destacar  en esta última carrera las victorias de Sheila Varela sub10, Rita Vázquez sub18 y Brook Hansel sub23 en la parte femenina y de Miguel Carbajales sub14, Julián Romero senior, Saturnino González máster C y Alejandro Cadaya sub20 en la parte masculina.

Actuaciones:

Esta edición tendrá su acto final con la entrega de trofeos (19 h.) y regalos (de 10 a 20 h.) el sábado 16 de novembro en el recinto ferial de Expourense, en el Salón del Deporte y Turismo Activo Sportur 2019.

Medio Maratón de Pontevedra

Foto Diego Torrado

Una de las principales pruebas de este fin de semana ha sido la XXIVª Medio Maratón de Pontevedra, que aspira a superar la cifra de 1.500 corredores. El evento, ha sido organizado por la Sociedad Gimnástica, incorporando como principal novedad una prueba de 10 K,  que sin lugar a dudas será más accesible para una gran mayoria de atletas.

Tres representantes de nuestro club han querido participar en esta prueba mítica:

FELICIANO

GARCÍA SANMAMED

M-73

M1M-14

EMILIO MANUEL

RODRIGUEZ RICLA

M-74

M2M-31

ELISEO

FABELLO CID

M-268

M2M-83

LXXXII Campionato de España de Maratón Absoluto

Por delegación de la RFEA, la Federación de Atletismo de Castilla la Mancha organizará el LXXXII Campeonato de España de Maratón en Ciudad Real el 20 de octubre.

Podrán participar los atletas nacidos en 1999 y anteriormente que estén en posesión de las marcas mínimas establecidas

HOMBRES                               MUJERES

2h45:00          Maratón              3h10:00

1h15:00     MedioMaratón       1h30.00          Reglamento  Inscritos

33:00.00    10.000m/10km       40:00.00

XXXVII Gran Fondo – XXIV Medio Maratón – I 10KM – Pontevedra

O Concello de Pontevedra e a Sociedad Gimnástica de Pontevedra organiza o domingo 20 de outubro de 2019, a partir das 11:00 horas, o “XXXVII Gran Fondo – XXIV Medio Maratón Pontevedra 2019”.

Tratase dunha carreira pedestre organizada anualmente na cidade de Pontevedra e transcurre polo famoso centro Histórico Centenario ademais doutras zonas da cidade. Iste ano conta cunha carreira de 10km.

20 de Octubre de 2019 a las 11:00
Centro Galego de Tecnificación Deportiva (C.G.T.D.), Pontevedra (Pontevedra)

• 10:40 10km
  • 11:00 Medio Maraton

Inscripción  Reglamento

X Carreira Pinga Pinga

Marín acogió la décima edición de la Carreira Pinga Pinga batiendo récords de participación año tras año. Una vez más, el campo de fútbol de San Tomé fue el punto de salida y de meta de la prueba en la categoría de menores y la de adultos, que pasaba por la fuente de Pinga-Pinga que da nombre a la carrera.

En esta ocasión destacaremos el triunfo femenino de Carolina Santos quien se proclamaría vencedora de la prueba en su categoría.

IX Circuíto Correndo x Ourense – Carreira de A Carballeira.

O CMD organiza coa colaboración do Colexio Divino Maestro, o Club Esprintes Ourense, a Delegación Ourensana de Atletismo, o Club Ourense, o Club Deportivo Aurum e a Asociación de Veciños Carlasca, o VII Circuíto de Carreiras Populares de Ourense “Correndo X Ourense” en diferentes localizacións do Concello de Ourense.

Estas probas pertencen ó calendario da Federación Galega de Atletismo e estará controlada polo Comité Galego de Xuíces e Cronometradores da FGA (Delegación de Ourense).
É preciso participar en 5 carreiras para entrar na clasificación xeral ou, en caso de participar en todas, desestimarase o peor resultado.

O prazo para inscribirse  remata o mércores anterior a cada carreira.

Horarios:

• 11,00h: Pitufos

• 11,05h: Benxamín, Alevín

• 11,15h: Infantil e Cadete

• 11,30h: Xuvenil, Júnior, Promesa, Senior e Máster

VIII CorreSan – Ruta da Prata – Angrois

A segunda cita do circuito CorreSan, Ruta da Prata-Angrois, vaise celebrar este sábado pola tarde. Esta oitava edición do circuíto de carreiras  consta de 4 probas que se disputarán nos meses de setembro, outubro, novembro e decembro.

Os horarios e circuítos das carreiras serán comunicados na semana anterior á disputa das mesmas nas páxinas web www.carreirasgalegas.com e www.corresan.com.

Na competición haberá duas categoría escolares 1, serán os primeros en tomar a saida, as 18 horas, cubrindo unha distancia de 1,2 kilómetros. Quince minutos mais tarde será  a saida para escolares 2. Nesta ocasión a distancia ampliase ata un pouco mais dos dous kilómetros. Rematará a xornada a carreira dos adultos, as 18.45 horas. Deberán dar duas voltas de 2.570 metros a un circuito.

Reglamento  Inscripciones

Campeón de España Maratón

Desde el club queremos felicitar al flamante campeón de España Máster M60, José Benito Gómez,  quien lograba el título el pasado 6 de octubre.

Completaría la distancia en poco menos de 3 horas (2:59:02) y entraba en el puesto 30 de la general. Enorme esfuerzo recompensado con esa medalla.

Felicidades!!.

Alex con la Selección (FEDDI)

Alejandro Montero parte hacia Madrid para formar parte de la selección nacional de la Federación Española de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI) que participará en el Campeonato del Mundo de Atletismo  (I.N.A.S.), que se celebrará del 10 al 21 de octubre en Brisbane (Australia).

En esta ocasión la prueba donde participará será la de los 10.000 mts el día 17.