SEXTO POSTO NO GALEGO DE CLUBS MÁSTER

O Club Ourense Atletsimo vén de rematar no sexto posto no Galego de Clubs Máster. Tamén participaron varias das nosas atletas co Club Atletismo Sada, do que na temporada 2024 somos filiais en categoría máster.

Destacar o bo facer de todos en xeral e a vitória de Saturnino González nos 1.500 con, os dous terceiros postos de Sergio Herrería en lonxitude e triple, as dobraxes de proba en 60 valos e altura de Alejandro López, Antonio Touza en 800 e 400, Ezequiel Ucha en 60 e 200, Miguel A. Álvarez en 3.000 e o incombustible Julio Fernández no lanzamento de peso.

Tamén interviron Ana Soutullo en 3000 e Tania Valverde no salto de lonxitude, quenes participaron co asociado Sada e foron vencedoras por equipos.

Podes consultar os resultados ao completo na seguinte ligazón:

VI Copa Xunta de Galicia de Clubs Máster PC