I TROFEO CLUB OURENSE ATLETISMO

O Club Ourense Atletismo organiza o 10 de abril o I TROFEO CLUB OURENSE ATLETISMO de atletismo en pista ao aire libre nas Pista de atletismo “Josefina Salgado” – Complexo Deprotivo de Monterrey (Pereiro de Aguiar – Ourense).

As inscricións realizaranse na intranet da RFEA ata ás 22 horas do martes 6 de abril. Comunicar as renuncias ata as 20 horas do mércores 7 de abril no enderezo electrónico ourense@atletismo.gal.

Haberá unha cota de inscrición de 5€ por atleta. Os atletas do clube organizador e asociados quedan exentos da cota de inscrición.

Os atletas non absolutos, so poderán participar en dúas probas, excepto si son das carreiras, que sóunha pode ser superior aos 200m. Nos concursos haberá 4 intentos por participante.

Reglamento        Inscritos