II Xornada Copa Deputación de Lugo.

A Delegación da FGA en Lugo coa colaboración dos clubs da cidade e co patrocinio da Deputación de Lugo, organiza a 2ª Xornada da Copa Deputación de Lugo, o sábado 6 de marzo, en xornada de mañá e tarde no módulo cuberto e na pista ao aire libre do Estadio Gregorio Pérez Rivera.

Atletas das categorías sub-10 ata máster.

As inscripcións faranse ata as 20:00 horas do mércores anterior á celebración das probas. Existirá unha cota de inscripción
de 2€ para todos os atletas que non pertenzan a clubs da provincia de Lugo, non estean empadroados en Lugo ou non estuden en Lugo.

Nº máximo de series e tentativas:
• 1000m: 2 series por categoría
• 1500m: 3 series
• Salto Lonxitude: 2 series por categoría, 4 tentativas e 10 participantes.
• Resto concursos: 6 tentativas e máximo 8 participantes.
• Os tempos serán manuais, non haberá Fotofinish.

Aqueles atletas que participen ou estean inscritos nos Controis da FGA do día 06/03/2021 de Ourense ou Pontevedra , non poderán participar nesta 2ª Xornada da Copa Deputación de Lugo.

Reglamento     Inscritos