Festivo del 17 de Mayo

I CAMPIONATO DE GALICIA DE RELEVOS DAS CATEGORIAS CADETE, XUVENIL, JUNIOR, PROMESA E ABSOLUTO

Todo preparado para que se desenvolva a primeira edición do Campionato de Galicia de Relevos que acontecerá en Ourense  no Complexo Deportivo de Monterrei (o dia 17 de Maio.

Este Campionato organizado pola F.G.A. en Ourense e a colaboración do C.D.Aurum, contará ca participación de relevistas das categorías Cadete, Xuvenil, Junior, Promesa e Absoluto nas súas modalidades de 4×100, 4×300 e 4×400 m.

Horario   Inscritos

Outras competicions que poden ser de interese son :

O XIII Trofeo Vila de Cangas

Desta volto o Club Atletismo Vila de Cangas, co patrocinio do Ilmo. Concello de Cangas e a colaboración da Escola de Marcha da Deputacion de Pontevedra organiza o XIII Trofeo Atletismo Vila de Cangas en Pista, a celebrar no Estadio Municipal de Cangas de Morrazo tamén o día 17. As probas seran en horario de mañá, rematando sobre as 13:30 coa entrega de trofeos.
O prazo de inscripción remata  as 20:00 horas do domingo dia 14 de maio.

V Trofeo Atletismo Fontes do Sar

O club Atletismo Fontes do Sar e o Club Santa Uxía Atletismo xunto o Concello de Riveira, e ca colaboración do Comité de Xuíces da Federación Galega de Atletismo da Delegación de Santiago de Compostela, organiza o “V Trofeo Atletismo Fontes do Sar”. A súa vez, realizarase un Control Federado de Marcas, no Estadio Municipal de A Fieiteira, o mércores 17.

Realizaranse inscricións ata as 22 horas do luns 15 de Maio.