Próximas Citas

O próximo sábado 13 de maio disputarase nas pista de Atletismo do Campus de Ourense da Universidade de Vigo o Ourense Termal Athletics Meeting 2017. É un encontro incluído no calendario de competición nacional da Real Federación Española de Atletismo. Está Organizado e patrocinado pola Deputación Provincial de Ourense, a Vicerreitoría do Campus de Ourense da Universidade de Vigo, o Consello Municipal de Deportes do Concello de Ourense, o Servizo Provincial de Deportes da Xunta de Galicia e coa colaboración do Club Deportivo Aurum e a Delegación en Ourense da Federación Galega deAtletismo.

Inscritos Horario

Disputarase tamén o día 13 en xornada de tarde o XVIII Memorial Manuel Barros organizado pola Concellería de Deportes do Concello de Gondomar a Sociedade Atlética Val Miñor e contando co patrocinio do Grupo Miñor.  Estas probas de atletismo darán comezo a partir as 18:00 h.

O circuíto discorrerá polas rúas de Gondomar para as categorías menores (ata cadetes inclusive),e polos arredores do Concello para a carreira de 10 km.

Inscripciones Reglamento

Xa o seguinte día desputarase a CARREIRA POPULAR DE XINXO DE LIMIA, proba xa habitual no calendario de competicións, a carreira terá a saída e meta diante do pavillón de deportes de Xinzo de Limia. Será en horario de mañá comenzando polas carreiras de maiores para rematar coa entrega de premios cerca das 13 horas. O prazo de inscripción remata ata as 23:59 H do día 11 de maio.

Reglamento

O día 14 tamén se disputa a IV Carreira Camiño das Letras, a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través das secretarías xerais de Cultura e de Política Lingüística, organizan unha proba absoluta desde o Pico Sacro, seguindo a Ruta da Prata, ata a Cidade da Cultura. En canto as probas das categorías de menores (pitufo, prebenxamín,benxamín, alevín,infantil, cadete e xuvenil) realizaranse a partir das 10.30 horas por un circuíto na Cidade da Cultura.
Esta proba quere unir a práctica deportiva coa conmemoración do Día das Letras Galegas e co simbolismo dos Camiños de Santiago.

Reglamento Inscripciones

Disputarase tamén o II TROFEO ATLETISMO BARBANZA – DÍA DAS LETRAS GALEGAS – será na POBRA DO CARAMIÑAL o día 14 de maio no estadio da Alta. As probas serán en xornada de mañá, e vanse disputar probas dende as categorías menores ata cadetes, nalgunha existe marca mínima para poder participar. O período de inscripción ten coma límite o xoves 11 de maio ás 14 horas.

Horario  Inscritos

Desta volta o Club Atletismo Poio ven de organizar o VIII TORNEO DE LANZAMENTOS. Esta proba estará controlada  bajo el control técnico del Comité Gallego de Jueces de la Federación Gallega de Atletismo.Desenvolverase nas instalaciones do CGTD de Pontevedra, e seran probas que se disputan en xornada de mañá. Estas probas van dirixidas para as categorías Cadete ata Absolutos.

Horario     Inscritos

Por último la Agrupación Viguesa de Atletismo, con el patrocinio de la Concelleria de Deportes Do Concello de Vigo, organiza la «V JORNADA del II CIRCUITO SERIES MUNICIPAIS DE ATLETISMO EN PISTA CIDADE DE VIGO, a celebrar en las pistas de Balaidos, el 14 de Mayo y bajo el control técnico del Comité Gallego de Jueces de la Federación Gallega de Atletismo.

Horario       Inscritos