Otras competiciones

O Real Club Celta de Atletismo, o Club Atletismo Femenino Celtae e a Escola Celta Atletismo, co patrocinio da Concellería de Deportes do Concello de Vigo, a Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia, a Deputación Provincial de Pontevedra, Abanca, Econocom, os Socios Colaboradores do Grupo Celta Atletismo e a colaboración da Federación Galega de Atletismo e o Comité Galego de Xuíces, organizarán conxuntamente o“III MEETING POPULAR ENPISTA CELTA ATLETISMO”. Será a terceira edición dunha competición na que, como organizadores, pretendemos achegar ás pistas de atletismo os atletas populares e as súas familia. Terá lugar o sábado 8 de abril a partires das 10:00 horas na Pista Municipal de Atletismo de Balaidos (Vigo).

Reglamento Inscritos

Outra das citas que os nosos atletas teñen esta fin de semana será tamén na provincia veciña concretamente no Centro Galego de Tecnificación Deportiva en Pontevedra. Nesta ocasión disputarase o Campionato de Galicia de Clubs e Veterans Probas Combinadas. As probas  serán durante dous días o sábado pola tarde e o domingo pola mañá. Na tarde do sábado  as probas comenzan sobre as 16;00 horas ca prova dos 100 mts e remataran orredor das 21:30 coa de 400 Decathlón. Logo o domingo empezan sobre as 9:50 coas proba de 100 m.v. e rematan cos 1.500 Decathlón  as 14:15.

Horario  Inscritos

La AGRUPACIÓN VIGUESA DE ATLETISMO, con el patrocinio de la CONCELLERIA DE DEPORTES DEL CONCELLO DE VIGO, organiza la «III JORNADA del II CIRCUITO SERIES MUNICIPAIS DE ATLETISMO EN PISTA CIDADE DE VIGO”, a celebrar en las pistas de Balaidos, el 9 de Abril de 2017, bajo el control técnico del Comité Gallego de Jueces de la Federación Gallega de Atletismo.

HorarioInscritos