II Carreira do Lazaro – Verin.

O Domingo 2 de abril, ás 10:00 horas, terá lugar a “II Carreira do Lázaro” cuxo percorrido discorrerá por la zona da Preguiza, Vilela e o Casco Antigo de Verín.

A carreira está organizado polo Concello de Verín e o Club de Atletismo Fontes do Támega coa colaboración de Aever, Inorde, Horto Flor Verín, Cabreiroá, Deputación de Ourense, Losada Rotulación e Multisport Verín.

As inscricións poderán formalizarse até xoves dia 30 ás 23:00 horas no Pavillón da Granxa en Verín, na tenda Multisport Verín (rúa Irmáns Moreno) ou mediante correo electrónico dirixido a clubeatletismofontesdotamega@gmail.com indicando nome completo e data de nacemento, xunto co dorsal de participación, que se entregará a partir das 9:00 h na Praza García Barbón de Verín, entregarase un vale que permitirá o uso do aparcadoiro subterráneo da  praza do Concello de Verín durante toda a mañá deste día.

A organización porá a disposición dos corredores duchas e vestiarios para os participantes e a entrega de premios está prevista no Polideportivo A Granxa ó remate do evento.

Cartel