CROSS EN A BAÑA

Esta fin de semana o Concello coruñés de A Baña dará acollida unha das grandes citas do campo a través, como é a do Memorial Alejandro Lorenzo. Disputarase ó mesmo tempo o Campionato de Galicia de Cross Corto por equipos, así como o Campionato Cadete e Xuvenil.

O evento dará lugar as 10:30 horas do domingo ca saida das Benxamins para rematar sobre as 13.50 h. ca última das probas reservada para o Galego por Equipos senior-promesa homes.

Horario Memorial   CPTO CROSS CORTO  CPTO GALLEGO CADETE…                      Circuito

IMPORTANTE: É preciso llevar o D.N.I. así coma o vestiario da competición.

Disporáse dun autobús para desprazar os atletas que o desexen. Sairá dende o Pabellón dos Remedios pola mañana as 08:00 horas, con regreso ao rematar todalas probas que se vaian a disputar.

Debido a hora aproximada de retorno, recomendase levar avituallamiento así coma  indumentaria para cambiarse.

Ampliación de la noticia.

Se ha publicado ya la lista de inscritos, podeis consultarla en los siguientes enlaces:

Inscritos Cross Corto   Inscritos Memorial  Inscritos Cadete….