TENDA ONLINE

Benvido/a á tenda online do Club Ourense Atletismo. Preme nas imaxes ou no texto para acceder á plataforma Cluber e completar a compra.

Unha vez entregados, disponse dunha semana para facer os cambios que sexan necesarios. Recoméndase revisar antes as talles no seguinte documento: Talles da roupa

Hay roupa de mostra dispoñible para probar na oficina do club.

Para calquera consulta, poñerse en contacto co club a través de club@clubourenseatletismo.es ou o teléfono 637157458. Para solicitar o material que non aparece na tenda online (camiseta adestramento, de competición e top) poñerse tamén en contacto polos mesmos medios.

A partir do 1 de outubro comezarase a distribuír a través de Altius, realizándose o envío a domicilio dos pedidos.

O prezo que aparece na plataforma Cluber non inclúe os gastos de envío de 5€ + IVA nos pedidos inferiores a 127€ que non sexan o pack obrigatorio (o envío do pack obrigatorio tamén é gratuíto). Da xestión desde cobro e do propio envío encárgase Altius.

O club abre os periodos de compra de material na primeira quincena de cada mes. Transcurrido ese tempo, pásanselle os encargos a Altius, quen ten o compromiso de entregar o material na primeira semana do mes seguinte.

PACK OBRIGATORIO DE COMPETICIÓN (chándal, camiseta de quencemento e roupa de competición)

Comprar o pack obrigatorio de competición do Club Ourense Atletismo

PARKA

Compra da parka do Club Ourense Atletismo