VII Liga Galega de Inverno ABANCA.

A Federación Galega de Atletismo organizará a VII Liga Galega ABANCA categoría menores de Inverno para as categorías Sub10, Sub12 e Sub14 integrada por dúas xornadas: unha fase previa composta de tres zonas: zona provincial A Coruña, zona provincial Pontevedra e zona provincial Lugo-Ourense (Ourense,15 de decembro) e unha fase final autonómica (Ourense, 22 de decembro).
Clasificarase o primeiro equipo de cada unha das fases e as cinco mellores puntuacións do total dos equipos participantes por enfrontamento directo nun encontro ficticio cas marcas das fases previas.
Cada atleta poderá realizar un máximo de dúas probas por xornada (non podendo realizar o 500 e o 1000 no mesmo día. O relevo conta coma proba). En cada proba puntuarán dous atletas por entidade.

XXXV Copa Deputación Ourense  – 1ª Xornada.

El uso de la pista cubierta de Ourense, continuará en la jornada del sábado por la tarde, con el desarrollo de esta prueba que esta pensada para categorías sub16 en adelante. Para poder inscribirse se hará a través de la intranet da RFEA ata as 23:59 h. del lunes 10 de diciembre. Se aceptarán las inscripciones primero de los atletas de Clubs de la provincia y seguidamente del resto de participantes (por mejor marca acreditada) hasta completar el número de participantes previsto en cada prueba, en las pruebas conjuntas se aceptarán la mitad de los participantes de cada sexo.