Próximas Citas.

A Delegación Lucense de atletismo co patrocinio da Deputación de Lugo, organiza a 5ª Xornada da Copa Deputación de Lugo en pista ao aire libre, o  xoves 4 de xuño de 2018, en xornada de tarde, no Estadio Gregorio Pérez Rivera. Está prevista a participación de atletas de categoría sub14 ata veteráns. As inscripcións faranse a través do sistema online da web da RFEA  ata as 22:00 horas do luns anterior á celebración das probas. O horario das probas, será de tarde.

O Club Atletismo Riazor Coruña e o Concello de A Coruña coa colaboración da FGA organizarán o próximo 14 e 15 de Xuño nas pistas universitarias Inef Galicia a XVII Trofeo Riazor Coruña – IV Memorial Ana Domínguez Almao e a IV Xornada do circuito Coruña Corre 2018. O horario definitivo publicarase o mércores 13 unha vez pechadas as inscripcions.

O horario definitivo publicarase o martes 12 unha vez pechadas as inscripcions. A inscripción dos relevos de menores está limitada as 8 mellores marcas inscritas por ser campeonato galego.
As inscripciones pecharasen para as probas do día 15 as 23:59 do martes 12 de xunio, online en la páxina de laRFEA.
As inscripciones pecharasen para as probas do día 14 as 23:59 do luns 11 de xunio, online en la páxina de la RFEA.

Organizase tamén o IIIº Control de Marcas Federado para o día 16 de Xuño, no Estadio Municipal de Calabagueiros. Organiza:Club ADAS‐Proinor O Barco en xornada de tarde e para tódalas categorías. As inscripcións faranse na Web da RFEA  ata as 23:00 horas do mércores 13 de Xuño.