Proximas Citas Atléticas.

A F.G.A organiza o Campionato de Galicia Sub16 de pista ao aire libre que terá lugar nas Pistas do Estadio Calabagueiros o domingo día 27 de maio, en xornada de mañá e tarde.

Na categoría cadete, cada atleta só poderá inscribirse nun máximo de 2 probas cas seguintes limitacións de probas: dúas carreiras en que só unha de elas pode superar os 250m, dous concursos, ou unha carreira e un concurso. Autorizarase previa solicitude ós atletas de combinadas realizar unha proba fora de concurso (sen opción a medalla nin pase a mellora ou final).

A F.G.A organiza o Campionato de Galicia Sub18 de pista ao aire libre que terá lugar nas Pistas da Malata de Ferrol o sábado día 26 de maio, en xornada de mañá e tarde. As inscricións realizaranse a través do sistema online na web da RFEA ata as 20:00 horas do martes 22 de maio. Existen unhas liimitacións de probas na categoría sub18; só poderán inscribirse nun máximo de dúas probas. En caso de participar en dúas carreiras só poderá realizarse unha de mais de 200m. Autorizarase previa solicitude ós atletas de combinadas a realizar unha proba fora de concurso (sen opción a medalla nen pase a mellora ou final).

Horario  Inscritos

El barrio de O Couto será el encargado de acoger el sábado 26 de mayo la segunda prueba de Correndo por Ourense, dentro del circuito de carreras populares organizado por el Consello Municipal de Deportes en colaboración con el colegio Divino Maestro, club Esprintes Ourense, la Delegación de Ourense de Atletismo, los clubes Ourense Atletismo, el Deportivo Aurum y la Asociación de Vecinos Carlasca.

La carrera de O Couto será una prueba nocturna y, como tal, dará comienzo a partir de las 22.00 horas con el siguiente recorrido: rúa Dalí, Ervedelo, Juan de Anges, Remedios, rotonda cara a Antonio Puga, Ervedelo, Juan de Anges, Remedios y rúa Dalí.

Inscripciones   Reglamento

Otra de las citas que las que estaremos pendientes será el Campeonato de España Feddi, a donde acudirá Alejandro Montero.El lugar escogido para la disputa de esta prueba es el Complejo deportivo San Amaro Pistas de Atletismo Purificación Santamarta. El Campeonato de España de Atletismo podrá seguirse en directo en las siguientes plataformas:

• LaLiga4sports:https://www.laliga4sports.es/retransmisiones
  • Páginas de Facebook de RUNONLINE y FEDDI