Próximas Competicións.

O Club Atletismo Sada Coruña e a ONCE coa colaboración de ARCECLIMA organizarán o próximo 16 de marzo nas pistas do Inef de Bastiagueiro o IV TROFEO ONCE ENKI ARCECLIMA. As inscripcións pecharanse as 24:00 do mercores 14 de marzo, na páxina da RFEA. A inscripción ten un coste de 3 EUROS por atleta, dita cantidade  abonarase no momento da retirada do dorsal.

O Concello de Mugardos a través da Concellería de Deportes organiza a IIª Milla nocturna Concello de Mugardos o sábado,17 de marzo. Terá a saída e meta no Parque da Constitución, esta proba presentará un circuíto urbano adoquinado, pensado para todalas idades, que abarcará dende los 300 aos 1.609 metros. A primeira saída establécese ás 19:30 para a proba de pre-benxamíns, á que se lle sumaran o resto de categorías ata finalizar coa entrega de premios sobre as 21:15 horas.

As inscricións poderán formalizarse ata o mércores 14 de marzo ás 17:00h a través da web www.carreirasgalegas.com.

A F.G.A ca colaboración do Club Atletismo Fontes do Sar organiza o Campionato de Galicia de 5000 Sub20 e Sub18 e 10.000 das categorías Sub20 e Sub23 nas pistas da Universidade de Santiago o domingo día 18 de marzo. As inscricións realizaranse a través do sistema online na web da RFEA ata as 20:00 horas do martes 13 de marzo.

A  XIIª Carreira Popular de Atletismo » INTERRUNNING PIÑEIRO- CONCELLO DE PORRIÑO 2018″  organizada polo  Interrunning Club e o  Concello de Porriño celébrase o día 18 de Marzo de 2018. Esta proba pertence ao calendario da Federación galega de Atletismo e estará controlada polo comité galego de xuíces e  cronometradores de  FGA . A distancia da categoría absoluta 10km está homologada pola FGA.
  • A saída darase o domingo 18 de Marzo ás 10:00 a.m. dende a rúa Domingo Bo, quedando a meta instalada no mesmo punto. O tempo máximo de duración da proba dos 10 km será de 1 hora 20 min.
  • Podense facer as inscricións ata o 13 de marzo.

Inscripcions  Reglamento

Por delegación de la RFEA la Federación de Atletismo de la Comunidad Valenciana organizará el LXX Campeonato de España de 20km en Ruta, Absoluto y Sub 23 en categoría masculina y femenina, en Castellón el 18 de marzo. Podrán participar en este Campeonato los atletas nacidos en 1998 y anteriores. La competición se considera abierta a la posible participación de atletas extranjeros, si bien en caso de ganar la prueba un atleta extranjero, éste será proclamado “Vencedor de la edición 2018” pero no Campeón de España y en cualquier caso no tendrá derecho a recibir la medalla oficial del Campeonato.

Por delegación de la RFEA, la Federación Catalana de Atletismo organizará el XXXI Campeonato de España Sub16 en las categorías masculina y femenina de pista cubierta, que tendrá lugar los días 17 y 18 de marzo en Sabadell (Barcelona). Podrán tomar parte los/as atletas nacidos/as en 2.003 y 2.004 que hayan obtenido las siguientes marcas mínimas: Mínimas al aire libre o en pista cubierta conseguidas durante la temporada 2017/2018 hasta el 11 de marzo inclusive.

Madrid espera con entusiasmo a los atletas veteranos europeos entre el 19 y el 24 de marzo de 2018 para la disputa de la duodécima edición del Campeonato de Europa Máster en Pista Cubierta. Será la tercera vez que España acogerá este evento tras los disputados exitosamente en San Sebastián en 2003 y 2013, en esta ocasión se espera la presencia de 4.000 atletas llegados de todas las partes de Europa, lo cual supondría una nueva cifra récord de participación. La localización del campeonato de lanzamientos largos Masters, pasará a ser en el C.D.M Moratalaz.

Manual Técnico  Web del Campeonato