Xogade – Campo a Través – I Fase Previa Comarca de Ourense.

Desta volta empezamos coa disciplina do campo a través, e faremolo nas instalacions do complexo deportivo de Monterrey onde o Servizo de Deportes de Ourense da Xunta de Galicia e a agrupación deportiva escolar “AS BURGAS”, en colaboración coa Delegación Ourensá da Federación Galega de Atletismo, organiza a fase Previa da comarca de Ourense.
 Clasificaranse para desputar a Fase Provincial, OS DOUS MELLORES EQUIPOS das distintas categorías. Ademáis, clasificaranse os OITO PRIMEIROS/AS ATLETAS de cada categoría, sempre e cando non sexan dalgún dos equipos xa clasificados.(En ningún casose correrá o posto de invitado os atletas que chegaran a partir do 8º clasificado).

*Nota:  Habrá un servico de autobús puesto por la Consellería con salida

10:15 PAVILLON OS REMEDIOS

Destino : Complejo Deportivo de Monterrey.

13:30 MONTERREI

Destino : Ourense Os Remedios

Los atletas deben ir con la equipación oficial del Club para poder competir en las diversas pruebas en las que estan apuntados.