VI Liga Galega de Inverno Categorías de Menores ABANCA – Fase Previa Clasificatoria

A Federación Galega de Atletismo organizará a VI Liga Galega ABANCA CATEGORIA MENORES DE INVERNO para as categorías benxamín, alevín e infantil integrada por 2 xornadas: unha fase previa composta de tres zonas: zona provincial Coruña, zona provincial Pontevedra e zona provincias Lugo e Ourense programadas para o 18 de novembro. Na nosa zona o lugar elexido para que se desenrole esta proba, será o Barco de Valdeorras, no Estadio Municipal de Calabagueiros .

Clasificarase o primeiro equipo de cada unha das fases e as cinco millores puntuacións do total dos equipos participantes por confronto directo nun encontro ficticio coas marcas das fases previas.

Se necesita llevar el D.N.I. así como el vestuario de competición.

IMPORTANTE:  Se dispondrá de un autobús para desplazar a los atletas que lo deseen. Saldrá desde el Pabellón de Os Remedios por la mañana a las 08:30 horas, con regreso aprox.  a las 14:30 horas.

Debido a la hora de regreso, se recomienda llevar avituallamiento así como también indumentaria para cambiarse.