Villalba

O sábado 11 de Marzo vaise disputar o Campionato Galego de Campo a Través, será na localidade de Villalba na provincia de Lugo. Están clasificados os dous mellores equipos e os 8 primeiros individuais que non estiveran incluidos nos equipos, e sen correr en ningún caso o posto de invitado a partir do 8º clasificado. Os atletas deberán traer imperdibles, xa que o control da carreira farase con chip da federación e non se utilizarán os dorsais de pegar de Xogade.Recordade ademáis que os atletas deberán ir identificados (mediante o carnet xogade, o D.N.I. ou outra identificación válida).

Haberá un autobús con saída as 08:15 diante do Pabillón dos Remedios de Ourense e con destino o circuito de A Magdalena en Villalba na Provincia de LUGO  e con regreso sobre as 14:00 aprox.

O rematar a proba a organización vai repartir uns bocadillos ós atletas, no obstante é recomendable que levedes auga e comida.