Intensa Actividad en el Barco de Valdeorras.

A Delegación da F.G.A. no Baco de Valdeorras co patrocinio do Concello do Barco de Valdeorras e o club ADAS organizará, por designación da Xunta Directiva deste organismo, o Campionato Xunta de Galicia Sub 23 Aire Libre e o Campionato Xunta de Galicia de Pobras Combinadas Absoluto e Sub 23 os días 5 e 6 de xuño.

Valerán marcas feitas dende o 1 de novembro de 2020.

Participación Combinadas Absoluta e Sub 23

Valerán marcas feitas dende o 1 de xaneiro de 2020.

A selección dos/as atletas participantes farase entre aqueles/as que teñan unha mellor marca nas probas combinadas, ou que a suma dos puntos das probas individuais que compoñan a súa
combinada, sexa máis alta.

Dada a actual situación de restricións de participación do Protocolo FISICOVID – DXT Galego limítanse as prazas a:
• 5 Abs homes
• 5 Abs mulleres
• 3 Sub 23 homes
• 3 Sub 23 mulleres
As inscricións realizaranse ata as 12:00 horas do mércores 2 de xuño do 2021.

Zaira Soto González será la única representante del club en esta categoría.

Reglamento     Inscritos Pruebas Combinadas  Inscritos Sub 23

A Federación Galega de Atletismo organiza o Campionato de Galicia de Clubs Sub14, Sub 12 e Sub 10 de pista ao aire libre por equipos o día  6 de Xuño: Mañá Sub 14 Homes
Tarde Sub 14 Mulleres.

Cada club estará representado por un/ha atleta en cada proba, e cada atleta só poderá participar en 2 probas individuais ou 1 proba individual e un relevo
(no caso de pode facerse* Pendente de aprobación). En caso de facer dúas carreiras, só unha de elas poderá ser superior a 250 metros.

As probas a puntuar serán as seguintes:

Sub 14:
80, 150, 500, 1000, 2000, 80 mv,220 mv, 1000 obs , 2000 marcha, altura, triplo, lonxitude, pértega, peso, disco , xavelina e martelo.

Respecto ao número de actuacións de atletas de clubs asociados aplicarase máximo de 4 no Sub 14.
Na categoría Sub 14 poderán deixar valeira  dúas probas.

HORARIO LÍMITE SAÍDA PISTA (deberán presentar DNI ou calquera documento con foto)

Carreiras 6 m. antes hora oficial da proba
Carreiras valadas 8 m. “
Concursos (agás pértega) 15 m. “
Pértega 22 m. “ Cámara de chamadas: 5 m antes da saída á pista

Reglamento       Estadillos

O Club ADAS O Barco organiza o dia 04 de xuño a II Xornada de Promoción de Atletismo en Pista nas Pista de atletismo Estadio Municipal “Calabagueiros” – O Barco –

Os atletas sub 10 e sub 12 so poderán participar nuha carreira superior os 200 m.

Haberá 4 intentos por participante.

O prazo de Inscripción remata o luns, 31 de maio as 23:59 H.

No caso de ser superado o tope de inscricións, aplicarase o criterio de mellores marcas, conforme ás tempadas 2020 e 2021 na proba específica. Entre aqueles/as atletas inscritos/as sen marca, terán preferencia segundo a orde de inscrición. A INSCRIPCION TERA UN COSTE DE 5 € POR ATLETA.

As probas son para categorías sub10 e sub12 en xornada de tarde.

Reglamento    Inscritos