Controles Fin de Semana.

Control Nacional de Marcas – Adicado a D. Alfonso Posada

El Real Club Celta de Atletismo y el Club Atletismo Femenino Celta, con el patrocinio del Concello de Vigo, la Xunta de Galicia, la Fundación Deporte Galego, la Deputación Provincial de Pontevedra, Abanca, las Empresas Colaboradoras del Grupo Celta Atletismo y la colaboración de la Federación Galega de Atletismo y del Comité Galego de Xuíces, organizarán conjuntamente el “Control Nacional de Marcas”. Prueba que estará dedicada a D. Alfonso Posada Sánchez.

Tendrá lugar el domingo 23 de mayo a partir de las 11:00h en la Pista Municipal de Atletismo de Balaídos (Vigo).

Los/as atletas con licencia FGA o RFEA, podrán inscribirse a través de la intranet de la RFEA hasta el sábado 15 de mayo a las 20:00 horas.

Reglamento     Inscritos

O próximo domingo 23 de maio haberá un control de marcas nas Pistas Municipais de San Lázaro. Noia. A Coruña.
Este control esta organizan polo Club Atletismo Noia e conta coa colaboración do Concello de Noia, Federación Galega de Atletismo.

As inscricións faranse ata o mércores 19 de maio ás 23.00 horas.

Estableceráse un número máximo de 6 participantes nas probas de velocidade, 8 nas demedio fondo e fondo e 10 nos concursos.

As probas serán en xornada de tarde.

Reglamento      Inscritos