Copa Deputación Atletismo en Pista .- O Barco.

O próximo sábado, 1 de Mayo vaise desenvolver na Pista de atletismo Estadio Municipal “Calabagueiros” – O Barco; a 1ª Xornada de XXXVIII Copa Deputación de Atletismo en Pista.
Esta proba esta organizada pola Delegación en O Barco da Federación Galega de Atletismo e o seu patrocinador a Excma. Deputación Provincial de Ourense.

Os atletas non absolutos, so poderán participar en dúas probas, excepto si son dúas carreiras, que solounha pode ser superior os 200m.

As inscricións faranse ata as 23:59 horas do MARTES 27 de ABRIL.
A organización priorizará a participación dos atletas con licenza de clubes da provincia de Ourense.
Cada clube ourensán terá dereito como mínimo a un atleta por proba.
No caso de ser superado o tope de inscricións, aplicarase o criterio de mellores marcas, conforme ás tempadas 2020 E 2021 na proba específica. Entre aqueles/as atletas inscritos/as sen marca, terán preferencia segundo a orde de inscrición.

PERMITIRASE O ACCESO A UN ACOMPAÑANTE MAIOR DE IDADE E CONVIVINTE, PARA OS ATLETAS
MENORES DE 10 ANOS, QUE DEBERAN ABANDONAR A INSTALACION, UNHA VEZ FINALICEN A PROBA. E OBRIGATORIO PERMANECER SENTADOS NO SEU LUGAR DA GRADA EN TODO MOMENTO.

Reglamento        Inscritos