Xogade – Campo a Través – Campionato Provincial

O Servizo de Deportes de Ourense da Xunta de Galicia coa Delegación Ourensá da Federación Galega de Atletismo, organizan para o presente curso académico o Campionato Provincial da modalidade de CAMPO A TRAVÉS, dentro do programa “ACTIVIDADE DEPORTIVA”.

A cia será o próximo sábado día 2 de febreiro.

Estableceranse dúas clasificación:

a) INDIVIDUAL: Segundo a orde de chegada á Meta.

b) POR EQUIPOS: Sumando os puntos obtidos polos catro (3 en Cadete) corredores mellor clasificados, resultando vencedor o equipo que obteña o menor número de puntos

Clasificaranse para desputar a Fase Galega, OS DOUS MELLORES EQUIPOS das categorías Alevín, Infantil e Cadete, non podendo haber dous equipos da mesma entidade ,Ademáis, clasificaranse os OITO PRIMEIROS/AS ATLETAS de cada categoría, sempre e cando non sexan dalgún dos equipos xa clasificados. En ningún caso se correrá o posto de invitado os atletas que chegaran a partir do 8º clasificado.

Horario

Nota: Darase pic-nic ó rematar as competicións ós participantes e reponsables que O SOLICITEN e deberán confirmar o seu número antes do martes 28 de Xaneiro de 2020 ás 14:00 horas