Xogade – Campo a Través – Fase Previa

Un ano maís por estas datas o cross volve co programa deportivo XOGADE.

Lembrade que segundo a normativa que rixe esta proba cada equipo estará formado por seis corredores/as. Puntuarán os/as catro(benxamín, alevín e infantil) ou tres (na categoría cadete) mellor clasificados/as. Non se poderá completar un equipo con atletas de categorías inferiores.

Estableceranse dúas clasificacións:

• Individual. Segundo a orde de entrada na meta.
  • Por equipos. A puntuación dos equipos resultará da suma dos puntos obtidos polos 4 (benxamín, alevín, infantil) ou 3 (cadete) atletas mellor clasificados de cada equipo, e gañará o equipo que menos puntos sume.

Clasificaranse para desputar a Fase Provincial, OS DOUS MELLORES EQUIPOS das
distintas categorías. Ademáis, clasificaranse os OITO PRIMEIROS/AS ATLETAS de cada categoría, sempre e cando non sexan dalgún dos equipos xa clasificados.( En ningún caso se correrá o posto de invitado os atletas que chegaran a partir do 8º clasificado)

Horario  Inscritos