VIII Liga ABANCA – Xornada B

A VIIIª Liga Galega ABANCA de categorías menores de inverno para as categorías Sub10, Sub12 e Sub14 volve con forza,  nesta volta a protagonista será a pista de Expourense.

Esta proba está organizada pola Federación Galega de Atletismo e integrada por varias xornadas previas clasificatorias a celebrar en varias zoas e unha final por equipos.

Datas das xornadas previas segundo as sedes.

•2ª xornada:23 Novembro

•3ª xornada:30 novembro

Será responsabilidade dos atletas levar consigo imperdibles ou calquera outro sistema para a colocación do dorsal. O dorsal debe ser conservado nas diferentes fases clasificatorias, en caso de perda a reposición do mesmo deberá ser aboada cun coste de 0,50€. Na fase final será outorgado un dorsal sen custo.

Non se limita o número de participantes da cada club nestas xornadas clasificatorias.

Horario Correxido    Inscritos