Campeonatos Medio Maratón

XXIX Campionato de Galicia Absoluto de Medio Maratón

A Federación Galega de Atletismo e os Concellos de Ortigueira e Cariño organizan o 25 de maio o XXIX Campionato de Galicia Absoluto de Medio Maratón, das categorías sub20, sub23 e Máster. A proba celebrarase sobre a distancia de 21.097 Km. O percorrido está medido e homologado pola Real Federación Española de Atletismo. A saída está prevista para as 17:00 h en Ortigueira.As inscricións realizaranse a través do sistema online na web da RFEA ata as 20:00 h do martes 21 de maio.

Clasificación por clubs: Farase sumando os tempos dos/as tres primeiros/as atletas de un mesmo club, calquera que sexa a súa categoría. Premios individuais: Os/as tres primeiros/as atletas clasificados.

Reglamento Inscritos

Campionato de España de Medio Maratón Máster

Por delegación de la RFEA, la Federación Gallega de Atletismo, organizará el XXXVII Campeonato de España de Medio Maratón para atletas máster el día 25 de mayo en A Coruña con salida en Ortigueira y llegada en Cariño.

La prueba comenzará a las 17h00 horas. No habrá cámara de llamadas como tal, pero los participantes en el Campeonato de España deberán acceder por la zona de salida para el control por parte de los jueces de dorsal y equipación oficial. Habrá tres clasificaciones masculinas: M-35/M-40, M-45/M-50 y M-55+ y tres femeninas: F35/F-40, F-45/F50 y F-55+.

El plazo de inscripción se cierra el jueves 16 de mayo a las 23:59.

Reglamento Inscritos