II Control de Marcas – Valdeorras

En horario de tarde está previsto que se desarrolle el IIº Control de Marcas Federado el próximo día 06 de Abril en el Estadio Municipal de Calabagueiros en O Barco. Organizado por la Delegación Valdeorresa de Atletismo da F.G.A.

Las inscripciones en la página Web de la RFEA , hasta las 23:00 horas del miercoles 03 de Abril.

Participaciones:

Salto de Altura absoluta: marca mínima para atletas de clube non ourensáns 1.50 m. mulleres e 1.75 m. homes.

Lanzamento de Martelo: absoluto homes e sub 16/sub 18 mulleres, marca mínima 35 m. para atletas de clubes non ourensáns.

So haberá mellora nos concursos para atletas das categorías SUB 16, SUB 18 e ABSOLUTA, o pase a mellora das 8 mellores marcas independentemente da categoría e sexo.

Inscritos Horario