Iº Control de Marcas O Barco.

Coincidindo coa celebración do Trofeo Aurum outra proba faríamos voltar os ollos espectantes ante os resultados que alí se conseguirian.

Este era o I Control de Marcas Federado que acollen as pistas de Calabagueiros no que vai de tempada. Foi organizado polo Club Adas-Proinor e do seu control ocupouse o Comité Valdeorrés de Xuíces da Federación Galega de Atletismo (FGA).

Tres atletas acudirían a estas probas: Kiara Salgado faríao nas probas de 80 mts, Lanzamento de jabalina e Triple salto acadando nesta última disciplina batir o vixente récord da sua categoría do noso club.

Os outros dous atletas , Jose Pablo Lorenzo e Pablo Nogueira ian con outro proposito, acadar a mínima para poder participar nos nacionais polo que nos agrada decir que obxetivo cumplido.  Noraboa a tod@s.

Estes foron os seus resultados:

Salgado Rodríguez Kiara 80 mts Sub 14 00:11.38
      L. Jabalina 400 g Sub 14 12.31 mts