XVII PADRÓN 10K

Organizada polo Concello de Padrón, o próximo sábado día 23 de febreiro a partir das 16:00h en Padrón, (Campo do Souto), vaise desputar a xa tradicional 10K Padrón. Nesta ocasión será a edición número XVII e as distancias a percorrer iran dende os 100mts das categorías maís pequenas ata os 10km das categorías maiores.

O prazo de inscrición de participantes no XVII PADRÓN 10K pecharase o mércores 20 de ás 23:59 h.

A clasificación por clubes federados será establecida a través dos 10 primeiros corredores en cruzar a líña de meta, pola suma dos seus postos, gañando o equipo que menos puntos acade.

Todos os membros dos clubs participantes deberán estar inscritos correctamente na web www.emesports.es.

Reglamento Inscripción