Emilia Mesa ouro e Julio Fernandez prata en Pentatlon

IV Campionato de Galicia de Pentatlon de Lanzamentos Máster

Nesta ocasión disputaríase en Pontevedra e ata esa localidade desprazarianse dous dos nosos atletas, Emilia Mesa que foi ouro no pentathlon femenino F-65 e Julio Fernández que foi prata no masculino M-75 , noraboa a estes grandes atletas que son exemplo para os nosos rapaces.

O pentatlon de lanzamentos consta das seguintes probas e orde: Martelo, Peso, Disco, Xavelina, e Martelo Pesado. As marcas obtidas nesta competición e posta en cor, bateron os récords do club vixentes para as súas categorías.

Mesa Emilia  Lanza. Martillo 3kg máster 65 19.34 mts
    Lanza. Peso 3 kg   8.85 mts
    Lanza. Disco 1 kg   16.56 mts
    Lanza. Jabalina 500 grs   23.22 mts
    L. Martillo Pesado 5.45 kg   7.21 mts
    Pentathlón   2.668 pts
Fernández Julio Lanza. Mattillo 4 kg máster  75 25.59 mts
    Lanza. Peso 4 kg   7.97 mts
    Lanza. Disco 1 kg   25.67 mts
    Lanza. Jabalina 500 grs   16.49 mts
    L. Martillo pesado 7.26 kg   10.20 mts
    Pentathlón   2.684 pts
XXXIII Campionato de Galicia Máster de Campo a Través Individual e Clubs

Nas pistas de atletismo do Pazo, en Barallobre comenzou sobre as 10 horas o campionato, contaba ademais cun circuito que erá duro e esixente para os participantes. Tratase dunha competición das máis importantes da modalidade, na que ademais dos títulos individuais de cada categoría estaban en xogo os títulos por equipos.

Nesta ocasión só puidemos ter un único representante nesta proba José Benito Gómez quen na categoría máster 55, acadaba a sexta posición cun rexistro de 17:35, tempo empregado en percorrer os 4.900mts  da proba.