Cross en As Pontes.

Este domingo disputaríase o campionato de campo a través no fermoso circuíto de O Lago de As Pontes ca disputa do autonómico absoluto, Sub23 e Sub20 da especialidade.

Noso equipo de crosseros  so pudo presentarse na categoria abosoluta masculina onde Rubén Diz acadou un gran 6° posto, o seguinte integrante sería  Julián Romero cun posto 30° seguido de Roberto Espiña e Francisco Espiña 58° y 59°. Na clasificación por equipos fomos octavos con 152 puntos.

Na categoria femenina a nosa unica representante sería Esther Bouso acadando un posto 37.
Os outros representantes virian da man das categorías Sub-20, onde Gerardo Cadaya facíase c
un gran 10° puesto e na categoria femenina María Novoa lograba un 9° posto demostrando que cada dia vana mais.